Moje Usługi – Zwrot 30 zł na konto za opłacenie swojego rachunku

💲💲💲 #MOJE_USŁUGI 💲💲💲

✅ Właścicielem serwisu jest ING Usługi dla Biznesu

Zgarnij 30 zł bonusu za opłacenie pierwszego rachunku za pomocą platformy MOJE USŁUGI. 🔥🔥🔥

Przykład: Mam do zapłaty rachunek z Play na 100 zł – Płacę 100 zł – do 3 dni otrzymuję zwrot w wysokości 30 zł na rachunek bankowy 🙂

I tak za każdą osobę zaproszoną (musi wykonać jedną opłatę rachunku – aby aktywować bonus) Bonusy nie sumują się ! Jeden zwrot 30 zł na jeden opłacony rachunek 🙂

TO ŹLE??? Pewnie, że dobrze! Zawsze 30zł w kieszeni zostaje 🙂 UWAGA kod polecający ze zdjęcia jest nie ważny. Poprawny jest poniżej 🙂 ⭕️ Link do rejestracji 👇👇👇 UWAGA NIE LOGUJ SIĘ PRZEZ FACEBOOKA – UŻYJ GMAIL REJESTRACJA

✅ KOD POLECENIA : 568V-K8N2 – ‼️UWAGA‼️ – sprawdź czy jest wpisany podczas rejestracji. i zaznaczone wszystkie zgody (bez tego nie otrzymamy bonusu)

‼️Uwaga‼️: płatności za opłaty dodane w wyniku “Przekazywania faktur na dedykowaną skrzynkę” oraz “Dodawania opłat ręcznie” nie spełniają warunków promocji‼️

Dostawców należy dodać za pośrednictwem “Połączenia z systemem dostawcy (eBOK)” lub “Połączenia ze skrzynką e-mail” – opłaty zostaną dodane automatycznie, a kupon zostanie automatycznie naliczony podczas płatności! (załączyłem w screenie strzałkami – które opcje spełniają warunek)

⭕️ Czym jest kod polecający? Kod polecający to unikatowy ciąg cyfr i liter przypisany do każdego użytkownika, który używany jest do rekomendowania platformy nowym użytkownikom.

⭕️ Kiedy przyznawany jest kupon? Kupon jest przyznawany za zaproszenie każdego nowego użytkownika lub za zarejestrowanie się przy wykorzystaniu zaproszenia.

⭕️ Kiedy kupon staje się aktywny? Kupony przyznawane za polecenie znajomego nie są aktywne na początku.

Kupon zostaje aktywowany po wykonaniu pierwszej płatności przez poleconego, za opłatę dodaną w wyniku Połączenia z systemem dostawcy (eBOK) lub Połączenia ze skrzynką e-mail.

⭕️ Ile czasu jest ważny kupon? Kupony przyznane za rejestracje ważne są 30 dni od momentu rejestracji. W przypadku kuponów otrzymanych za polecenie nowego użytkownika, kupon pozostaje ważny przez 6 miesięcy od momentu jego aktywacji.

⭕️ Gdzie mogę znaleźć mój kod polecający? Twój kod polecający znajduje się w zakładce Poleć znajomym w menu po lewej stronie ekranu głównego Moich Usług.

⭕️ Jak mogę wykorzystać mój kupon? Aby kupon został dodany przy płatności na rzecz dostawców dodanych za pośrednictwem Połączenia z systemem dostawcy (eBOK) lub Połączenia ze skrzynką e-mail niezbędne będzie przeprowadzenie weryfikacji numeru telefonu. Jeżeli kupon zostanie doliczony, to na ekranie Koszyka płatności zobaczysz panel z kwotą zwrotu.

⭕️ Jak mogę zdobyć kupon? Jeżeli jesteś użytkownikiem Moje Usługi, aby zdobyć kupon wystarczy zaprosić znajomych lub rodzinę poprzez wysłanie zaproszenia bądź przekazanie kodu polecającego dostępnego w zakładce Poleć znajomym.

⭕️ W jaki sposób otrzymam środki z kuponu? Środki z kuponu są zwracane po wykonaniu płatności za opłatę dodaną w wyniku Połączenia z systemem dostawcy (eBOK) lub Połączenia ze skrzynką e-mail.

Środki są zwracane na konto bankowe powiązane z metodą płatności (niezależnie czy płatność była wykonywana kartą płatniczą, BLIKiem czy za pośrednictwem szybkiego transferu).

⭕️ Jakie opłaty objęte są promocją? Promocja obejmuje jedynie dostawców dodanych za pośrednictwem Połączenia z systemem dostawcy (eBOK) lub Połączenia ze skrzynką e-mail. Opłaty powstałe w wyniku Przekazania faktur na dedykowaną skrzynkę e-mail lub Dodania ręcznie, nie podlegają akcji promocyjnej.

Po wejściu na ekran konfiguracji dostawcy, prezentowana jest odpowiednia informacja.

⭕️ Chciałem dokonać płatności, ale kupon się nie naliczył. Co mogę zrobić? Prawdopodobnie Twój dostawca został dodany w inny sposób niż Połączenie z systemem dostawcy (eBOK) lub Połączenie ze skrzynką e-mail. Aby to zmienić, wykonaj poniższe kroki:

Wejdź w zakładkę Dostawcy W prawym górnym rogu kafelka wybranego dostawcy znajdują się 3 kropki – kliknij na nie i wybierz opcję Edytuj W górnej części ekranu zobaczysz pole “Jak chcesz dodawać rachunki?” – wybierz je Następnie wybierz opcję Połączenie z systemem dostawcy (eBOK) lub Połączenie ze skrzynką e-mail, kliknij Dalej i potwierdź wybór. Spełniłem warunki promocji ale moja faktura wciąż opiewa na tę samą kwotę. Gdzie leży problem? Kupony nie obniżają kwoty płatności, lecz występują w formie zwrotu na Twój rachunek bankowy powiązany z metodą płatności.

⭕️ Jak długo będę czekał na zwrot pieniędzy? Zaksięgowanie pieniędzy na Twoim koncie nie zajmie więcej niż 3 dni robocze.

⭕️ Moja faktura opiewa na niższą kwotę niż kupon, jaką kwotę zwrotu otrzymam? Wysokość zwracanej kwoty nie może być wyższa niż kwota opłacanej faktury. Przykładowo: jeżeli faktura opiewa na 15 zł, a kupon ma wartość 20 zł, to zwrot zostanie wypłacony w kwocie 15 zł. Kupon można wykorzystać tylko jeden raz.

Dodaj komentarz